BLI MED I VÅRT TEAM!
VerdiNor AS er et privat eiet konsulentselskap i vekst. Vi har samarbeid med konsulenter/selvstendige næringsdrivende, rådgivere og samarbeidspartnere med lang erfaring fra både norsk og internasjonal næringsliv, med bred bakgrunn fra ulike bransjer. Alle med erfaring fra offentlige anskaffelser. VerdiNor AS har en bred kundekrets, fra små og mellomstore bedrifter og kommuner, til større aktører innen privat og offentlig sektor.
Vi er i vekst, med tilfang av nye kunder og oppdrag. Som følge av dette har vi behov for å styrke oss med flere profesjonelle, dyktige og selvstendig konsulenter/selvstendig næringsdrivende. Vi arbeider med definerte geografiske ansvarlige rådgivere, over hele landet.
Ledige stillinger
For alle stillinger tilbyr vi:
- Konkurransedyktige betingelser
- Bonusordning
- Personlig utviklingsplan
- Hyggelig arbeidsmiljø
- Hjemmekontor/ fleksibel løsning
- Definert geografisk ansvarsområde
Les mer om vårt partnersamarbeid HER.
SENIOR RÅDGIVER
SENIOR RÅDGIVER • OFFENTLIGE ANSKAFFELSER
Arbeidsoppgaver:
- Rådgivning, strategisk rådgivning og operativt overfor egne kunder, både oppdragsgivere og leverandører
- Gjennomføring av komplekse anskaffelser for kunder
- Anskaffelsesstrategi – Anbudsstrategi
- Ansvar for oppbygging av egen kundeportefølje
Kvalifikasjoner:
- Erfaring fra rådgivning overfor ledelse i offentlig og/eller privat sektor
- Minimum 6 års relevant erfaring
- Ledererfaring på høyere nivå
- Vi ser gjerne at du har ledererfaring og bakgrunn fra bransjer som finans/økonomi, IT, offentlig sektor, helse, personal/HR.
- Internasjonal erfaring vil også være en fordel.
Utdanningsretning:
- Økonomi / Admin./ Organisasjon og ledelse
Utdanningsnivå:
- Høyskole/universitet
Personlige egenskaper:
- Selvstendig og hardtarbeidende
- Kundeorientert og samarbeidsorientert
- Ansvarsbevisst og pliktoppfyllende
- Analytisk, nøyaktig og strukturert
- Entusiastisk og engasjert
- Gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig
- Utadvendt og med godt humør
- Resultatorientert
Språk:
- Norsk og engelsk
RÅDGIVER
RÅDGIVER • OFFENTLIGE ANSKAFFELSER
Arbeidsoppgaver:
- Rådgivning og operativ bistand overfor egne kunder, både oppdragsgivere og leverandører
- Anskaffelsesprosess – Anbudsprosess
- Ansvar for oppbygging av egen kundeportefølje
Kvalifikasjoner:
- Erfaring fra rådgivning og operativt arbeid, prosjektledelse i offentlig og/eller privat sektor
- Minimum 4 års erfaring med offentlige anskaffelser
- Prosjektledererfaring
- Vi ser gjerne at du har erfaring og bakgrunn fra bransjer som finans/økonomi, IT, offentlig sektor, helse.
Utdanningsretning:
- Økonomi / Juridisk
Utdanningsnivå:
- Høyskole/universitet
Personlige egenskaper:
- Selvstendig og hardtarbeidende
- Kundeorientert og samarbeidsorientert
- Ansvarsbevisst og pliktoppfyllende
- Analytisk, nøyaktig og strukturert
- Entusiastisk og engasjert
- Gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig
- Utadvendt og med godt humør
- Resultatorientert
Språk:
- Norsk
VerdiNor AS
Telefon:: +47 978 99 111
E-post: post@verdinor.no