Dette er VerdiNor AS
Våre arbeidsområder inkluderer:
KONSULENTTJENESTER
for oppdragsgivere og leverandører innen offentlige anskaffelser.
– OPERATIVT ARBEID –
RÅDGIVNING
før, under og etter anskaffelsesstart og før, under og etter tilbudsutarbeidelse.
– STRATEGISK PLANLEGGING –
Vi fokuserer på vekst, men ledes av verdier:
Vår tilnærming og metodikk er i utgangspunktet basert på tradisjonell analytisk rådgivning. Men, vi går lengre, gjennom å hjelpe deg/dere til å identifisere og utnytte muligheter og markeder som er tilgjengelig. Dette fokuset gjør oss i stand til å bidra med høy kompetanse, erfaring, og dømmekraft slik at vi kan skape vekst og gevinst.
- Vårt mål er det samme som ditt – å skape konkrete, positive resultater
- Våre verdier er fundamentert på samarbeid, åpenhet og intellektuell nysgjerrighet
- Vårt nettverk av samarbeidspartnere forholder seg til de samme mål og verdier som oss
Kommuner og offentlige enheter/etater
Våre kunder innenfor det offentlige markedet er kommuner, etater og offentlige enheter. Vi bidrar i hele eller deler av anskaffelsesprosessen, fra planlegging til igangsettselse av avtaler.
Leverandører
For leverandører som ønsker å gi tilbud til det offentlige tilbyr vi tjenester innenfor analyse av konkurransedokumenter, rådgivning, utarbeidelse av anbud/tilbud og eventuelt håndtering av klagesaker.
Våre partnere
Vi samarbeider med nøye utvalgte partnere for å kunne tilby oppdragsgivere og leverandører best mulig kompetanse. Våre samarbeidspartnere er høyt kvalifserte selskaper og selvstendige konsulenter.
VerdiNor AS ble etablert i 2004. Vårt hovedområde er levering av profesjonelle tjenester til offentlige oppdragsgivere og private leverandører/tilbydere innen fagfeltet offentlige anskaffelser. VerdiNor AS har et stort nettverk av samarbeidspartnere som dekker alle områder innen offentlige anskaffelser, både for oppdragsgivere og leverandører.
VerdiNor AS | E-post | Tlf.: 978 99 111